تاثیر آگاهی مشتری از نام تولید کننده بر وفاداری به برند ملی شیرین ربیعی ازبرمی* دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، مؤسسه آموزش عالی کوشیار رشت، ایران حسین جعفری دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، گرایش سازمانی، دانشگاه علامه طباطبایی، ایران محمد طالقانی دکتری مدیریت صنعتی، گرایش تولید، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ایران چکیده: وفاداری مشتری از جمله مولفه هایی است که بازاریابی رابطه مند به ویژه در بازار پوشاک امروزه به آن تاکید قابل توجه ای می نماید.یکی از&nbs .




دانلود همه چی وفاداری ,مشتری ,مدیریت ,تاثیر ,گرایش ,ملی ,مشتری از ,بر وفاداری ,وفاداری به ,به برند ,کننده بر ,تاثیر آگاهی مشتریمنبع

RSMail! 1.21.8

دانلود فایل فلش فارسی E1200M بدون مشکل

مقاله امنیت شبکه های کامپیوتری

پیاده سازی و شبیه سازی خط انتقال کوتاه 220KV، 40KM با نرم افزار متلب matlab

آموزش شبکه عصبی با الگوریتم اجتماع ذرات

پاور پوینت رهبري در منابع انساني

پاورپوینت شیرهای ایمنی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خدمات چاپ لیبل آشپزی آموزش درآمد و کار اینترنتی پرسش مهر 20 طب سنتی رشته نساجی لاک خش گیر فروش کارتخوان سیار shingenvisamatin فلنج استیل